divendres, 18 d’octubre del 2019

Coneixent artistes.

És important conèixer sobre el que anem a fer i tindre una base sobre la qual partir. Per això, una activitat proposada a classes va ser conèixer artistes, ja siguen contemporanis o d'altres èpoques passades. Jo vaig fer una recerca sobre Jaume Plensa, un artista barceloní, contemporani, del qual destaca les seues escultures de gran tamany. És un artista molt reconegut intenacionalment. Per a mi, va ser un gran descobriment, ja que les seues obres em transmitien molt, i em va agradar la delicadesa de les seues obres.

Algunes de les seus obres són aquestes:







SHO. Creada l'any 2007.








JULIA. Creada l'any 2013.






I, finalment, vaig trobar un documental curt sobre aquest artista, bastant interessant. A més, és una mena de publicitat sobre el seu llibre "Jaume Plensa 61".


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada